تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: مردم سوریه «بشار اسد» را نمی خواهند

کد خبر: ۵۰۶۹۱۹

۲۹۹  بازدید

نماینده آمریکا در سازمان ملل در توجیه ادعای اخیر وزیر خارجه این کشور در عقب‌نشینی واشنگتن از موضع «کناره‌گیری بشار اسد» اعلام کرد: «ما معتقدیم که مردم سوریه دیگر اسد را نمی‌خواهند».

خبرگزاری فارس: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت نیویورک (بامداد امروز سه‌شنبه) اعلام کرد، واشنگتن معتقد است که مردم سوریه دیگر «بشار اسد» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را به عنوان رهبر خود نمی‌خواهند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، هیلی در کنفرانسی مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا در پایتخت ترکیه طی هفته گذشته درباره اینکه این مردم سوریه هستند که سرنوشت اسد را مشخص می‌کنند، گفت: «ما بر این باوریم که مردم سوریه دیگر اسد را نمی‌خواهند».

وزیر خارجه آمریکا در سفر هفته گذشته خود به آنکارا در بخشی از اظهاراتش به موضوع سوریه و سرنوشت بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور پرداخت و گفت: «سرنوشت اسد را مردم سوریه تعیین خواهند کرد.»

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید نیز یک روز پس از اعلام صرف‌نظر آمریکا از فشار برای برکناری بشار اسد از قدرت، گفت که اولویت در این کشور، جنگ با داعش است و باید واقعیت سیاسی را قبول کرد که اسد رئیس‌جمهور سوریه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: مردم سوریه «بشار اسد» را نمی خواهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..