تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال وقوع پدیده گردوغبار در خوزستان

به گزارش افکارنیوز،

کوروش بهادری با بیان اینکه وضعیت جوی خوزستان صاف و در برخی از نقاط ابری بود، اظهار داشت:  وضعیت جوی امروز دوشنبه (14 فروردین) در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه بود و به علت وزش بادهای قابل ملاحظه شاهد برخاستن گرد و غبار محلی در برخی از نقاط استان بودیم.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده، افزود: آسمان استان از فرداسه شنبه 15 فروردین تا اواخر هفته صاف بوده اما به علت وزش بادهای قابل ملاحظه احتمال برخاستن مجدد گرد و غبار البته به صورت محلی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا در برخی از نقاط خوزستان حدود 2 تا 3 درجه افرایش می‌یابد  و در طول شبانه روز گذشته دهدز با 10 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 34 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان اعلام شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال وقوع پدیده گردوغبار در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..