تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال و تولید به بهترین نحو با وجود امنیت شکل خواهد گرفت

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/01/14 شناسه خبر: 1075107

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:‌ اشتغال و تولید به بهترین نحو با وجود امنیت شکل خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان، سردار "محمدرضا میرحیدری" در دیدار چهره به چهره با کارکنان انتظامی استان، با قدردانی از مسئولیت‌پذیری همه عوامل انتظامی در ایام نوروز، گفت:‌ عزت و سربلندی ملت شریف ایران و نظام مقدس اسلامی، در گرو شناخت درست مسئولیت‌ها و عمل به آن‌هاست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه به واسطه همت جمعی ، امسال علیرغم همه مشکلات جوی و کثرت گردشگران، شاهد کاهش تلفات جانی بودیم، افزود:‌این روال بایدد تا پایان سال با جدیت تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه پلیس همواره تلاش می کند تا مانع تضییع حقوق مردم شود، تصریح کرد:‌ مردم نیز باید با التزام به قوانین و مقررات، به برقراری امنیت مالی و جانیی در جامعه کمک کنند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مطالبات مردم با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ کاهش 57 درصدی تلفات جانی درون شهری و کاهش 255 درصدی تلفات جانی برون شهری در ایام نوروز نسبت به زمان مشابه سال گذشته، نشان از به ثمر نشستن تلاش های پلیس دارد.
سردار میرحیدری با بیان اینکه صحت آماری یکی از دغدغه‌های جدی پلیس در طول تعطیلات نوروزی بوده است، اظهار داشت:‌ میزان سرقت‌ها در ایام نوروز نسبت بهه زمان مشابه در سال گذشته 4 درصد کاهش یافته و میزان کشفیات نیز با افزایش 12 درصدی روبرو شد.
 این مقام انتظامی ،عملکرد پلیس گیلان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را مثبت ارزیابی کرد و افزود:‌ برای پلیس پذیرش حداقلی جرم ها نیز قابل قبول نیست.

وی با اشاره به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی در جهان، تصریح کرد:‌همه دشمنی‌ها و همه توطئه‌ها به لطف امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی در نطفه خفه شده اند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی مثل نیروی انتظامی نمی‌تواند در تحقق شعار تولید و اشتغال موثر باشد، خاطرنشان کرد: اشتغال و تولیدد به بهترین نحو با وجود امنیت شکل خواهد گرفت.
سردار محمدرضا میرحیدری با تصریح بر اینکه مبارزه با قاچاق، رونق تولید ملی را به همراه خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که پلیس در سال جدید گام های مجدانهه تری برای برخورد با قاچاق کالا بردارد.

انتهای پیام/556




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال و تولید به بهترین نحو با وجود امنیت شکل خواهد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..