تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از۱۹بازیکن به اردوی قبل از دیدار با خیبر خرم آباد

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1396/01/14 شناسه خبر: 1075083

19 بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به اردوی این تیم برای بازی مقابل خیبر خرم آباد در چارچوب رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از افق انزلی  کادر فنی تیم ملوان ۱۹بازیکن را برای رویارویی با تیم خیبر خرم آباد در هفته سی ام به اردوی این تیم دعوت کرد.

بازیکنان دعوت شده عبارتند از:

ایمان صادقی، علیرضا حیدری، احمد آهی، مهیار زحمتکش، صادق صادقی، خشایار زبرجد، وحید حیدریه، سعید یوسف زاده، حسین قنبری، یاسر وکیلی، حسین شنانی، شاهین ثاقبی، محمد رضا نقدی پور،سیاوش حق نظری،آصف رعنای مهرپور، میلادبختیاری، پوریا غلامی، علی مصطفایی ، شهرام سالاری

کاروان تیم ملوان پس از انجام تمرین صبح در ورزشگاه تختی بندرانزلی و صرف نهار به سمت تهران حرکت کرده و در هتل یزدان اقامت خواهند کرد و ظهر فردا(۱۵فروردین) با پرواز ۱۴٫۵۰ به سمت خرم اباد خواهند رفت و در هتل رنگین کمان مستقر خواهند شد.

شایان ذکر است که این دیدار راس ساعت ۱۶:۱۵ روز چهار شنبه(۱۶ فروردین ) در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از۱۹بازیکن به اردوی قبل از دیدار با خیبر خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..