تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) توسط لشکر 25 کربلا مازندران در فاو

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1396/01/14 شناسه خبر: 1074706

رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشور گفت: پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در عملیات والفجر هشت توسط رزمندگان لشکر 25 کربلا مازندران، با اقتدار در بلندترین مناره مسجد فاو به اهتزار درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمد باقری در جمع زائران راهیان نور مازندران با اشاره به نقش آفرینی لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس نیروی‌های بسیار شجاع و رزمندگان شجاعی داشت.


وی افزود: نقش برجسته لشکر 25 کربلا را می‌توان در واحد اطلاعات لشکر، که کار شناسایی عملیات والفجر 8 در اورندرود برعهده آنها بود دانست به گونه‌ای که عملیات موفقی را در تصرف شهر فاو شاهد بودیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه شهر فاو نیز جزو محدوده لشکر 25 کربلا بود، تصریح کرد: پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در عملیات والفجر هشت توسط رزمندگان لشکر 25 کربلا با زحمت فراوان و با اقتدار در بلندترین مناره مسجد فاو به اهتزار درآمد.

باقری تمام دفاع مقدس را یادآور خاطراتی دانست که با شجاعت، رشادت و توانایی رزمندگان خط‌شکن مازندرانی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به همراه شهید طوسی که در آن دوران مسؤول اطلاعات لشکر 25 کربلا بود رابطه مناسبی داشتیم و از نظر مسؤولیت کاری نیز صمیمتی خوبی در میانمان حاکم بود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع زائران راهیان نور مازندران و با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دیار علویان، تاکید کرد: هنوز هم رزمندگانی مثل شهید طوسی در مازندران وجود دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) توسط لشکر 25 کربلا مازندران در فاو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..