تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان مسلح در ایرانشهر

انهدام باند سارقان مسلح در ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه بلافاصله مأموران انتظامی بخش بزمان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه توسط مأموران انتظامی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه سرنشین مسلح، اقدام به سرقت خودروی نیسان یک از شهروندان که حامل اثاثیه منزل بوده کرده اند. 

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی سارقان و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری سارقان شدند. 

سرهنگ جلیلیان با اشاره به کشف خودرو و اموال مسروقه تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان مسلح در ایرانشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..