تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی کشف و متلاشی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به اقدامات پلیس در دوره ایام نوروز و در طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس استان مرکزی در ایام نوروز با توان و قدرت بالا در سطح استان مرکزی اجرا شد که در این راستا موفق به کشف و متلاشی کردن 2 باند قاچاق موادمخدر استان مرکزی شده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مدت 220 کیلو و 481 گرم انواع موادمخدر در این ایام در سطح استان مرکزی کشف و ضبط شده است که در این راستا 12 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به موضوع نزاع‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز امسال  نزاع های دسته جمعی در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد و نزاع‌های فردی 13 درصد کاهش داشته است.

سردار عزیزی تصریح کرد: در این ایام 169 خرده‌فروش توزیع‌کننده موادمخدر و 97 معتاد در سطح استان مرکزی و در رابطه با موضوع مواد مخدر و توزیع موادمخدر در سطح استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت سوانح رانندگی در ایام نوروز گفت: در این مدت 23 نفر در جاده‌های استان مرکزی و در بخش برون شهری و 3 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری کشته شدند، این درحالی است که مجروحان حوادث رانندگی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه قبل 7 درصد و حوادث خسارتی 6 درصد کاهش یافت.

سردار عزیزی با اشاره به وضعیت آماری سرقت‌ها در ایام نوروز در سطح استان مرکزی بیان کرد: در این مدت سرقت منزل 32 درصد، مغازه 73 درصد، خودور 39 درصد، موتورسیکلت 45 درصد، جیب بری 86 درصد و سرقت به عنف 17 درصد کاهش داشته است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی کشف و متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..