تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات نوار اعلانات در اندروید O

اندروید O یک انیمیشن جدید و جذاب به همراه یک‌ سری تغییرات کوچک در بخش نوار اعلانات خود خواهد داشت. هنگامی که برای مشاهده اعلانات می‌خواهید نوار اعلانات را به پایین بکشید، این انیمیشن جدید که در نسخه‌های قبلی ساده‌تر بود، خودش را نشان می‌دهد. علاوه بر این‌ها بخش خاصی هم برای نمایش آیکون تمامی اپ‌هایی که در اعلانات قرار گرفته وجود خواهد داشت.

برای مثال وضعیتی را در نظر بگیرید که یک اعلان برای دریافت ایمیل، دریافت پیامک و تعدادی دیگر از چند اپلیکیشن مختلف در نوار اعلانات شما قرار گرفته است. در اندروید O آیکون مربوط به تمامی این ا‌پ‌ها در بخش پایینی این نوار اعلانات قرار خواهد گرفت و هنگامی که نوار را به پایین می‌کشید تا به اعلانات دسترسی داشته باشید، یکی یکی آیکون‌های اپ‌هایی که اعلان‌شان را مشاهده می‌کنید از بخش پایینی نوار پنهان می‌گردند.

زمانی که نوار اعلانات را به حالت قبل برمی‌گردانید، آیکون‌ها یکی یکی نمایان می‌شوند و به حالت قبل خودشان باز می‌گردند. این قابلیت جدید برای زمانی بسیار کاربردی خواهد بود که شما چند اعلان مختلف از چند اپلیکیشن متفاوت دریافت کرده‌اید؛ چرا که وقتی نوار را به پایین می‌کشید با تعداد زیادی از اعلانات مواجه خواهید شد که شاید برای شما گیج کننده باشد. اما با این ویژگی که آیکون هر اپی که از آن اعلان را دریافت کرده‌اید به شما نشان داده می‌شود، به راحتی می‌توانید در یک نگاه متوجه همه آن‌ها بشوید. طرز چینش این آیکون‌ها به این صورت بوده که اولین مورد مربوط به اخرین اعلان دریافتی شما خواهد بود.

اما نکته جالب دیگر عدم نمایش کامل آیکون‌‌های میان‌بری است که در نوار اعلانات وجود دارد. بدین صورت که در ابتدا تعداد مهمی از آن‌ها برای شما نمایان می‌شوند و پس از آن یکی یکی اعلانات از جدید به قدیم نشان داده می‌شوند. علاوه بر این‌ها تغییرات خاصی هم در انیمیشن‌های نمایش داده شده در بخش نوار اعلانات ایجاد شده که به نسبت نسخه‌های قبلی آن را بسیار جذاب‌تر کرده است.

شاید این تغییر ایجاد شده آن‌چنان ویژگی جدید و خاصی در این نسخه از اندروید نباشد، اما نشان می‌دهد که گوگل برای تک تک اجزای سیستم عاملش، حتی کوچک‌ترین آن‌ها هم وقت می‌گذارد و اهمیت زیادی به طراحی و ساخت بخش‌های مختلف رابط کاربری اندروید می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات نوار اعلانات در اندروید O»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..