تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت، ضرورت كار است و هر چه خدا بخواهد اتفاق مي افتد

وي ادامه داد: هر كس كه وارد شده بايد حجت داشته باشد و علاوه بر آن برنامه هم داشته باشد و بايد توجه داشت كه اين مسئوليت ها نه بازي و نه شوخي است چرا كه امروز كشور با مشكلات عديده اي روبروست و ديگر فرصتي براي آزمون و خطا وجود ندارد.

اين نامزد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تصريح كرد: واقعيت امر اين است كه انقلاب اسلامي در وضعيتي قرار دارد كه هر اشتباهي در آن ضريب چند برابر دارد.

وي تاكيد كرد: امروز نيازمند تحول هستيم و اين تحول بايد در امر سياست ورزي هم جاري شود و نبايد مانند مدل سياست ورزي ٢٠ سال قبل عمل كنيم.

بذرپاش اظهار داشت: در امر وحدت بايد توجه داشت كه وحدت شرط لازم است اما شرط كافي، پاسخگويي به نيازهاي جامعه است.

بذرپاش در پايان گفت: امروز جوانان با مشكلات فراواني دست و پنجه نرم مي كنند و وظيفه جريان هاي انقلابي امروز اين است كه به احقاق حقوق جوانان و مردم بپردازند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت، ضرورت كار است و هر چه خدا بخواهد اتفاق مي افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..