تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از سامانه ضدموشکی جدید رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیا الیوم، اسرائیل سامانه پدافند موشکی موسوم به  «فلاخن داود» David's Sling را به صورت رسمی وارد سامانه دفاعی خود کرد. این سامانه برای مقابله با انواع مختلف موشک ساخته شده است. 

بنیامین نتانیاهو در مراسم رونمایی از سامانه فلاخن داود گفت:« ما تلاش می‌کنیم توان هجومی و دفاعی خود را افزایش دهیم.» 

سامانه پدافند موشکیِ فلاخن داود در پایگاه نظامی هاتزر Hatzor در مرکز اسرائیل رونمایی شد.

گزارشگر روسیا الیوم گفت بنیامین نتانیاهو در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: «سامانه پدافند موشکیِ فلاخن داود، برای مقابله با موشکهای میان برد و موشکهای سنگین ساخته شده است و مشکلات در عملکرد دو سامانه «گنبد آهنین» برای خمپاره های کوتاه برد و سامانه «سهم» ضد موشک بالستیک را پر خواهد کرد.»

شرکت اسرائیلی رافائل متخصص در ساخت تولیدات نظامی که سازنده این سامانه موشکی است، اعلام کرده است که می توان آن را روی کشتی های جنگی نیز حمل کرد تا موشکهایی را که از دریا شلیک می شوند، منهدم کند. 

وزارت دفاع (جنگ) اسرائیل اعلام کرد برد موشکهای سامانه فلاخن داود، به 300 کیلومتر با سرعت هفتصد و پنجاه کیلومتر در ساعت می رسد و منهدم کردن هواپیماها و موشکهای کروز از قابلیتهای آن است. 

اشلومو گانور روزنامه نگار اسرائیلی گفت: «سامانه فلاخن داود در ده سال و پس از جنگ اخیر لبنان برای مقابله با موشکهای حزب الله ساخته شده است و این سامانه می تواند هر موشکی را که به اسرائیل شلیک شود، منهدم کند. ساخت این سامانه نتیجه همکاری بین اسرائیل و آمریکا و همکاری شرکت اسرائیلی رافائل و شرکت آمریکایی ریفیون است و می‌توان آنرا با قابلیت شلیک در سیصد و شصت درجه، از طریق رادار هدایت کرد.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از سامانه ضدموشکی جدید رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..