تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه اپرای سیدنی استرالیا از دیدنی های زیبا در این شهر + تصاویر

خانه اپرای سیدنی استرالیا یکی از متمایزترین بناهای قرن بیستم از لحاظ هنر معماری بشمار می‌رود

خانه اپرای سیدنی استرالیا

خانه اپرای سیدنی” یکی از متمایزترین بناهای قرن بیستم از لحاظ هنر معماری بشمار می‌رود که در شهر ساحلی سیدنی و در ایالت نیوسات ولز کشور استرالیا قرار دارد.

 خانه اپرای سیدنی استرالیا از دیدنی های زیبا در این شهر

خانه اپرای شهر سیدنی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اماکن توریستی در کشور استرالیا به شمار می‌رود.بورن اتزان و معمار دانماركی اپرا هاوس شهر سیدنی در سال ۱۹۵۷ به طور غیرمنتظره‌ای برنده طراحی اپرا هاوس شد. نهایتا اپراهاوس در ۲۰ اکتبر ۱۹۷۳ رسما توسط ملكه ایلزابت دوم گشایش یافت.از لحاظ هنری، خانه اپرای سیدنی،

 خانه اپرای سیدنی استرالیا از دیدنی های زیبا در این شهر

 یکی از مشهورترین اماکن دنیا برای اجرای هنرهای نمایشی است. البته فقط تعداد اندکی از بازدیدکنندگان با هدف دیدن نمایش به آنجا می‌روند، زیرا محیط اطراف آن فضایی سرشار از آرامش به ارمغان می‌آورد.اپراهاوس شامل پنج سالن تئاتر، پنج سالن تمرین نمایش، دو سالن اصلی، چهار رستوران، شش بار و تعداد زیادی فروشگاه است. گفتنی است که پوسته حلزونی شکل اپراهاوس شامل یک میلیون و ۵۶ هزار تکه سنگ گرانیت سوئدی می‌شود.

 خانه اپرای سیدنی استرالیا از دیدنی های زیبا در این شهر

نمونه

اخبار مرتبط:  

منطقه راکس استرالیا+تصاویر

 آیشواریا رای و دخترش در شهر سیدنی استرالیا+ تصاویر

عکس : یادمان کوروش کبیر در میدان مرکزی المپیای سیدنی استرالیا

گوچی و حقیقی در سیدنی استرالیا+عکس

دیدنی های جهان/ آکواریوم سیدنی ؛آرواره های کوسه + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه اپرای سیدنی استرالیا از دیدنی های زیبا در این شهر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..