تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز عید پاک و رژه مد اردک ها در استرالیا+تصاویر

تاریخ انتشار : دوشنبه 03 / 04 / 2017 مشاهده : 27 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

رژه عید پاک در بسیاری از قسمت های جهان اتفاق می افتد اما در سیدنی یک رژه بسیار ویژه انجام می شود. اردک ها با لباس و کلاه های صورتی، سبز و زرددر یکی از معروف ترین رویدادهای سالانه استرالیا رژه می روند.

روز عید پاک

روز عید پاک , رژه عید پاک در بسیاری از قسمت های جهان اتفاق می افتد اما در سیدنی یک رژه بسیار ویژه انجام می شود. اردک ها با لباس و کلاه های صورتی، سبز و زرددر یکی از معروف ترین رویدادهای سالانه استرالیا رژه می روند.

این نمایش بخشی از نمایش 14 روزه عیدپاک سلطنتی سیدنی است که بزرگ ترین رویداد سالانه در استرالیاست و حدود 900 هزار بازدیدکننده را هر سال به سوی خود جذب می کند.

برایان هرینگتون، که نمایش اردک ها را اداره می کند، اعتقاد دارد که مدل های پرنده او به بااستعدادی مدل های انسانی هستند. هرینگتون 60 ساله حدود 30 سال است که این نمایش را مدیریت می کند و به اردک ها طبق آخرین مد هر رویداد لباس می پوشاند.

برایان هرینگتون که کشاورزی از نیوساوت ولز است خوک ها را نیز آموزش می دهد.
علاوه بر رژه مد، نمایش اردک ها شامل مسابقه اردک ها نیز می شود.

روز عید پاک

 رژه مد اردک ها در استرالیا

روز عید پاک

 رژه مد اردک ها در استرالیا

روز عید پاک

 رژه مد اردک ها در استرالیا

روز عید پاک

برترین ها

روز عید پاک و رژه مد اردک ها در استرالیا+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز عید پاک و رژه مد اردک ها در استرالیا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..