تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاسمی: به اهتزاز در آمدن هرپرچمی غیر از پرچم عراق در کرکوک تنش آفرین است

به گزارش افکارنیوز،

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص تحولات اخیر در استان کرکوک عراق گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق و تاکید بر پایبندی همه طرف ها به قانون اساسی و حل اختلافات در این کشور از طریق گفتگو و راهکارهای قانونی می باشد و بر این اساس به اهتزاز در آمدن هر پرچمی غیر از پرچم عراق در کرکوک را که طبق قانون اساسی این کشور تحت حاکمیت دولت فدرال می باشد، اقدامی مغایر با قانون اساسی و تنش آفرین می دانیم.

قاسمی افزود: مبارزه با تروریسم و پاکسازی مناطق باقیمانده عراق از لوث وجود تروریست های تکفیری و داعش، مهمترین مساله دولت و مردم عراق بوده که جمهوری اسلامی ایران نیز از آن حمایت کرده و به حمایت های خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات اخیر برخی طرف های عراقی در کرکوک، از این جهت که می تواند بخشی از انرژی دولت و ملت عراق را از مسیر مبارزه با تروریست ها منحرف و مصروف مسائل سیاسی داخلی کند، نیز نگران کننده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاسمی: به اهتزاز در آمدن هرپرچمی غیر از پرچم عراق در کرکوک تنش آفرین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..