تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل شیطانی معلم تاریخ با دختر 12 ساله!

معلم تاریخ یک دبیرستان‌ به جرم آزار جنسی یک دختر دانش‌آموز برای 17 بار به 15 سال زندان و پرداخت 8 میلیون دلار غرامت محکوم شد.

  عمل شیطانی معلم تاریخ با دختر 12 ساله

مرد 48 ساله که «استیون اندروز» نام دارد و دارای همسر و فرزند است از سال 2001 میلادی به عنوان معلم تاریخ در دبیرستان «پومونا»‌ ایالت کالیفرنیا مشغول به کار شد.

«جان سی تیلور» دادستان پرونده گفت: استیون با خرید هدایای مختلف برای این دختر موفق می‌شد اعتماد او را جلب کند. وی با کشاندن دختر دانش‌آموز به بیرون از محوطه، نقشه‌های شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.

 عمل شیطانی معلم تاریخ با دختر 12 ساله

 وی حتی چندین بار به سر کلاس درس معلمان دیگر رفته و به بهانه کار خصوصی اجازه دختر مورد نظرش را گرفته و او را از کلاس بیرون می‌برد و مورد آزار و تجاوز قرار می‌داد

. بنابر مدارک موجود وی از سال 2009 جنایت‌های شیطانی خود را شروع کرده و قربانی‌ درآن زمان دختری 12 ساله بوده است. وی بارها برای این دختر هدایای مختلف خریداری کرده و او را به اماکن مختلفی برده و مورد تجاوز قرار داده بود.

به گفته پلیس او با تهدید از دختر می‌خواسته که درباره روابط پنهانی‌اش با خانواده‌اش صحبت نکند اما وقتی مادر این دختر متوجه تماس‌های تلفنی و رفتار مشکوک دخترش می‌شود موضوع را پیگیری کرده و از سوی دیگر همسر استیون نیز که به رفتار شوهرش ظنین شده بود با پیگیری ماجرا به رابطه پنهانی شوهرش با دختربچه‌ها پی می‌برد.

جام جم

اخبار مرتبط:

آزار جنسی 19 دختر توسط معلم 60 ساله

آزار جنسی دانش‌آموزان/ مجازات کودک‌آزاری جنسی در ایران

تجاوز معلم آمريکايي به يک دانش آموز 10 ساله

دستگیری یک معلم برای 12000 رابطه جنسی + عکس

نمره قبولی، ترفند خانم معلم برای ایجاد رابطه نامشروع با پسران! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل شیطانی معلم تاریخ با دختر 12 ساله!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..