تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مدرسه روستایی در سردشت سوخت

یک مدرسه روستایی در سردشت سوختبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نژاد جهانی، علت آتش سوزی مدرسه «وسوکل» سردشت را بخاری نفتی این مدرسه کانکسی خواند و اظهار کرد: این اتفاق صبح امروز رخ داد که خوشبختانه به موقع دانش آموزان به بیرون از کلاس درس انتقال یافته و هیچ نوع جراحت جسمی به آنان وارد نشد.

فرماندار سردشت با بیان اینکه بنا به گزارشات رسیده صد در صد این مدرسه سوخته است افزود: با توجه به اینکه ضریب نفوذ گاز روستایی در شهرستان سردشت بسیار پایین است مدارس این روستاها نیز از نظر سیستم گرمایشی به صورت سنتی و با بخاریهای نفتی اداره می‌شوند.

جهانی، مدرسه کانکسی «وسوکل» سردشت را دارای عمر 6 سال خواند و خاطرنشان کرد: در این مدرسه 20 دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار سردشت تصریح کرد: برابر گزارش‌های رسیده این مدرسه از خدمات بیمه برخوردار بوده و بخش مالی آن را می‌توان تأمین کرد اما دانش آموزان در این روستای 48 خانواری با بیش از 200 نفر جمعیت نیازمند مدرسه‌ای مناسب هستند.

وی گفت: مقرر شد تا تأمین مدرسه مناسب برای این دانش آموزان، کلاس درس روستای وسوکل سردشت در مسجد این روستا برپا شود.

جهانی، وضعیت مدارس شهرستان سردشت را نامطلوب خواند و گفت: با وجود اینکه ساخت و ساز مدارس در شهرستان سردشت به واسطه خیرین مدرسه ساز پیشگام‌تر از بخش دولتی است اما هنوز هم شاهد کمبودهای بسیاری در مدارس شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد.

فرماندار سردشت خواستار تزریق اعتبار برای ایجاد امکانات برای ساکنان مناطق مرزنشین استان به ویژه شهرستان سردشت شد و اظهار کرد: 20 فروردین امسال همایش شهرستانی خیرین مدرسه ساز در سردشت برگزار می‌شود و امید است در این همایش برای احداث مدرسه در روستای وسوکل تمهیداتی اندیشیده شود.

وی افزود: نسبت جمعیت روستایی به شهری در سردشت بیشتر است بنابراین لازم است برای تأمین گاز روستایی این شهرستان توجه ویژه شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مدرسه روستایی در سردشت سوخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..