تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار اردنی هایی که به داعش پیوسته‌اند

آمار اردنی هایی که به داعش پیوسته‌اندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها و اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که اردن اردوگاه‌هایی را برای آموزش تروریست‌ها در خاک خود با حمایت مالی عربستان و تحت نظارت آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ایجاد کرده و انتقال سلاح و پول به تروریست‌های حاضر در سوریه را تسهیل کرده است.

روزنامه الغد اردن با اشاره به این مطلب نوشت که طبق گزارش دایره تحقیقات کنگره آمریکا که در فوریه گذشته منتشر شد، از سال 2011 تا کنون حدود 4 هزار اردنی به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق پیوسته‌اند.

بنابر این گزارش، شهر معان در جنوب اردن تنها شهری نیست که تروریست‌ها از این شهر به داعش در سوریه و عراق می‌پیوندند بلکه شهرهای شمالی همانند اربد و السلط نیز از جمله مکان‌هایی هستند که تروریست‌های آن به داعش پیوسته‌اند.

پیش از این گزارش‌های مطبوعاتی نشان می‌داد که بیش از 5 هزار تروریست تونسی به داعش در سوریه و عراق پیوسته‌اند.

گزارش آمریکا همچنین بیانگر آن است که اردن از مشکلاتی همچون فقرُ فساد ، عدم رشد اقتصادی، افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت هزاران نفر که جویای کار هستند، رنج می‌برد و در ماه فوریه گذشته نیز تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز به مصوبات دولت درباره افزایش قیمت کالاها و مالیات‌های جدید برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار اردنی هایی که به داعش پیوسته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..