تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت معلم شاهیندژی به همراه 10دانش‌آموزش

مدیر آموزش و پرورش شاهیندژ گفت: 10 دانش آموز روستای عباس بلاغی این شهرستان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن صبح امروز دوشنبه همراه با معلم این کلاس دچار مسمومیت شدند.

به گزارش شمانیوز: سیاووش اسدی با اشاره به اینکه این اتفاق موجب سرگیجه شدید این تعداد در ساعت 10 صبح شده بود، افزود: دانش آموزان به همراه معلم در اسرع وقت به بیمارستان راثی شاهیندژ انتقال داده شدند و تحت درمان قرار گرفتند و هم اکنون وضعیت عمومی مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی این مدرسه استاندارد و شوفاژ است، اظهار کرد: کارشناسان بعد از بررسی، علت این حادثه را برگشت منوکسید کربن عنوان کردند که موردی نادر است.

اسدی اضافه کرد: سیستم گرمایشی این مدرسه قبل از تعطیلات نوروز با هماهنگی مدیر مدرسه و نماینده انجمن اولیا و مربیان خاموش و صورتجلسه ای در این ارتباط تنظیم شده بود و در روز جاری با بازگشایی مدارس و راه اندازی سیستم گرمایشی این حادثه رخ داده است.

وی بیان کرد: به همه مدیران مدارس قبل از تعطیلات عید نوروزی، توصیه های لازم در زمینه تست سیستم های گرمایشی قبل از بازگشایی مدارس ارائه شده و لزوم توجه به این مساله امری ضروری است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت معلم شاهیندژی به همراه 10دانش‌آموزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..