تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبات امروز شورای صنفی پروانه نمایش/ تیک آف و نقطه کور برای اکران دوم نوروز می‌آیند

مصوبات امروز شورای صنفی پروانه نمایش/ تیک آف و نقطه کور برای اکران دوم نوروز می‌آیندغلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مصوبات جلسه امروز، اظهار داشت: قرار شد سینما آزادی، کورش، استقلال و قدس که هنوز سرگروه های خود را برای اکران دوم نوروزی اعلام نکرده‌اند، فیلم های خود را تا هفته آینده اعلام کنند.

 
وی ادامه داد: سینما ماندانا و زندگی هم سرگروه‌های خود را اعلام کرده اند و فیلم «تیک آف» به کارگردانی  احسان عبدی پور به سر گروهی سینما ماندانا و فیلم نقطه کور اثر مهدی گلستانه نیز به سرگروهی سینما زندگی اکران خواهند شد.
 
فرجی در خصوص قیمت بلیت سالن‌های سینما گفت: چگونگی اکران فیلم‌ها و چرخشی شدن قیمت بلیت سینما‌ها را شورای صنفی هفته آینده بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبات امروز شورای صنفی پروانه نمایش/ تیک آف و نقطه کور برای اکران دوم نوروز می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..