تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب مشاور اجرایی معاون سیما

معاون سیما در این حكم، آقای میرحسینی را به ساماندهی و ارتقای امور مجریان و تهیه‌كنندگان سیما و نیز ساماندهی جدول پخش برنامه‌های سیما مكلف كرده است. 


مرتضی میرباقری همچنین وظیفه پیگیری رفع نیازهای اساسی و استقرار شبكه‌های نوپا، طراحی هنرمندانه برای حضور طرف‌های مشاركت به‌منظور یكسان‌سازی هویت و ساختار برنامه‌ها و حذف برنامه‌های مشاركتی خارج از شأن معاونت سیما و رسانه و جایگزین كردن برنامه‌های مشاركتی اثرگذار و فاخر با هدف افزایش درآمد را در حوزه وظایف مشاور جدیدش تعریف كرده است . 


غلامرضا میرحسینی، مدیر سابق شبكه سه سیما بود كه در خرداد 95 جای خود را به علی‌اصغر پورمحمدی  داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب مشاور اجرایی معاون سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..