تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرديس سينمايی كورش ركورددار فروش نوروزی شد

رکورد اول جمعه چهارم فروردین به ارزش ٢١٨ میلیون تومان، رکورد دوم سه شنبه هشتم فروردین به ارزش ٢٢٢ میلیون تومان، رکورد سوم یازدهم فروردین، ٢٢٨ میلیون تومان و رکورد چهارم و آخر شنبه دوازده فروردین به ارزش ٢٣٠ میلیون تومان به نام پردیس سینمایی کورش ثبت شد. 


همچنین در دوازده فروردین با حضور ١٥٩٥٠ نفر رکورد بیشترین تعداد مخاطب در یک روز از سال ١٣٩٦ نیز از آن کورش است. 


لازم به ذکر است رکورد بیشترین سانس فوق العاده نیز با ثبت ٣٠ سانس فوق العاده که از ساعت ٢٢ محسوب می شود، متعلق به همین پردیس و در تاریخ ١٢ فروردین اتفاق افتاده است. 


به این ترتیب هر سه رکورد مهم نوروزی اعم از بیشترین تعداد مخاطب روزانه، فروش روزانه و سانس های فوق العاده متعلق به پردیس سینمایی کورش است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرديس سينمايی كورش ركورددار فروش نوروزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..