تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین بدنساز دنیا که به بدنش روغن تزریق می کند

کد خبر: ۵۰۶۵۸۳

۵۳۷  بازدید

عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل این روزها در حالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است که در عین باوری و برای غول پیکر شدنش هر روز به بدنش روغن تزریق می کند.

وبسایت میهن پست - چنگیز قیاسی: عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل این روزها در حالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است که در عین باوری و برای غول پیکر شدنش هر روز به بدنش روغن تزریق می کند. این مرد عجیب که وادیر سگاتو نام دارد از دوران جوانی عاشق ورزش بدنسازی و از جمله آرنولد شوارتزنگر بوده و سعی کرده است تا در این ورزش از وی الهام بگبرد اما انگار این عجیب ترین بدنساز دنیا راهش را اشتباه رفته است. در ادامه با ما همراه شوید.

وادیر سگاتو ۴۸ ساله برزیلی که این روزها به دلیل کارهای عجیبش برای بزرگ کردن عضلاتش لقب عجیب ترین بدنساز دنیا را گرفته است در ساختمان سازی مشغول است و به خاطره قیافه عجیبی که به واسطه تزریق روغن به بدنش برای خود درست کرده است محلی ها در سائوپائولوی برزیل او را با نام مرد غول پیکر – هالک – می شناسند.

جالب است بدانید که قطر بازوهای وادیر سگاتو در ۵ سال پیش ۲۵ سانتی متر بود و حالا به لطف تزریق روغن و اندک ورزشی که انجام می دهد به بیش از  سانتی متر  رسیده و وی می خواهد باز هم آن را افزایش دهد.

عجیب ترین بدنساز دنیا که ظاهر عجیبی پیدا کرده در گفت و گو با رسانه های محلی بزرگ بودن بازو ، سینه ها و کول خود را تزریق نوعی بنام NATUROL روغن عنوان کرده است.

وی از دوران جوانی عاشق آرنولد بوده و قتی که نتوانسه است به روش طبیعی عضلات خود را پرورش بدهد با تزریق روغن ها مختلف به عضلاتش در حالی روی آورده که خودش نیز به خوبی می داند که این کار کشنده و به آن اعتیاد شدیدی پیدا کرده است.


با هم تصاویری از وادیر سگاتو ، عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل را تماشا می کنیم

عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند  عجیب ترین بدنساز دنیا در برزیل که به بدنش روغن تزریق می کند   

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین بدنساز دنیا که به بدنش روغن تزریق می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..