تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت متفاوت عرضه گوشت قرمز و مرغ تظیم بازار

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفتکو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت عرضه گوشت و مرغ جهت تنظیم بازار اظهار داشت: وضعیت عرضه گوشت قرمز و مرغ در مقایسه با سال های گذشته بسیار متفاوت بوده، به طوریکه با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: همچنین ذخایر راهبردی به میزان زیاد و عرضه به صورت مویرگی در تمامی فروشگاه های زنجیره ای میادین میوه و تره بار و اصناف توزیع شده است.

ولی از عرضه 20 هزار تن مرغ جهت تنظیم بازار خبر داد و اضافه کرد: امسال علاوه بر فراوانی مرغ گرم در بازار به سبب استقبال مردم، از روزهای پایانی سال حدود 20 هزارتن مرغ گرم به صورت قطعه بندی و مرغ منجمد در بازار توزیع شد و همچنان توزیع در کنار تأمین ذخایر راهبردی ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص آخرین وضعیت عرضه گوشت قرمز عنوان کرد: از 28 اسفند ماه در کنار توزیع گوشت گرم از سوی بخش خصوصی روزانه هزار و 500 تا 2 هزار لاشه گوسفندی در میادین و برخی فروشگاه های زنجیره ای توزیع شد.

به گفته وی امسال علاوه بر عرضه مناسب از لحاظ کمی و کیفی باید گفت که نوسان چندانی در بازار شاهد نبودیم.

ولی تصریح کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ جهت تنظیم بازار همچنان ادامه دارد و چنانچه در بازار داخل نیاز نباشد به سبب کیفیت بالا و تاریخ انقضاء، صادر خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت متفاوت عرضه گوشت قرمز و مرغ تظیم بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..