تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال صدر نشین دور برگشت لیگ برتر شد

به گزارش افکارنیوز،

درست است که در جدول رده بندی خارج کردن صدر جدول از دست پرسپولیس تقریبا محال به نظر می رسد اما در جدول دور برگشت، آبی ها یک رقیب جدی برای رقیب سنتی خود محسوب می شوند.

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر یک بار صدر جدول نیم فصل دوم بین دو تیم پرطرفدار تهرانی دست به دست شد. تا قبل از داربی، پرسپولیس صدرنشین دور برگشت بود و بعد از برد استقلال در آن بازی، آنها در صدر قرار گرفتند. پرسپولیس پس از مدت کوتاهی دوباره به صدر جدول دور برگشت آمد اما این بار باخت پرسپولیس در آبادان و برد استقلال مقابل فولاد داستان را برعکس کرد.

استقلال آماری فوق العاده در نیم فصل دوم دارد. علیرضا منصوریان در ۱۰ بازی دور برگشت صاحب ۸ برد، یک مساوی و یک باخت شده است. پرسپولیس هم در دور برگشت خیلی خوب کار کرده است آنها هم ۸ برد به دست آوردند. بین این دو تیم و سایر تیم ها در جدول دور برگشت فاصله قابل توجهی وجود دارد.

پدیده جزو تیم های موفق دور برگشت بوده که این هفته چهارمین برد متوالی‌اش را جشن گرفت. در انتهای جدول دور برگشت هم باید به افت فاحش فولاد و ذوب آهن اشاره کرد. وضعیت پیکان هم چندان جالب نیست.

جدول دور برگشت؛

۱.استقلال تهران ۲۵ امتیاز

۲.پرسپولیس ۲۴ امتیاز

۳.تراکتورسازی ۱۷ امتیاز

۴.پدیده ۱۵ امتیاز، تفاضل گل: ۲

۵.استقلال خوزستان ۱۵ امتیاز، تفاضل گل: ۱

۶.گسترش فولاد ۱۳ امتیاز، تفاضل گل:-

۷.سپاهان ۱۳ امتیاز، تفاضل گل: ۱-

۸.صبا ۱۳ امتیاز، تفاضل گل: ۱-

۹.سایپا ۱۲ امتیاز، تفاضل گل:۲-

۱۰.نفت آبادان ۱۲ امتیاز، تفاضل گل: ۵-

۱۱.نفت تهران ۱۱ امتیاز

۱۲.ذوب آهن ۱۰ امتیاز، تفاضل گل:۲-

۱۳.پیکان ۱۰ امتیاز، تفاضل گل: ۳-

۱۴.ماشین سازی ۹ امتیاز

۱۵.فولاد خوزستان ۸ امتیاز

۱۶.سیاه‌جامگان ۶امتیاز

در شرایطی که تفاضل گل دو تیم برابر بوده تیمی که گل زده بیشتر داشته در رده بالاتر قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال صدر نشین دور برگشت لیگ برتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..