تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق به توافق کاهش عرضه پایبند باقی می ماند

عراق به توافق کاهش عرضه پایبند باقی می ماندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بارکیندو، دبیر کل سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک روز گذشته اعلام کرد: عراق به این سازمان اطمینان داده است که به‎طور کامل، به توافق اوپک برای کاهش تولید نفت برای کمک به رشد قیمت‎ها، عمل می‎کند.

از سوی دیگر، جبار اللعیبی، وزیر نفت عراق، در نشست خبری پس از دیدار با بارکیندو، اعلام کرد میزان پایبندی این کشور به توافق کاهش تولید اوپک، ٩٨ درصد بوده است.

بارکیندو همچنین اظهار کرد: پایبندی به توافق کاهش تولید نفت کشورهای عضو و غیر عضو اوپک، امیدوار کننده بوده است.

به گفته وی، پایبندی کلی به توافق یاد شده در ماه ژانویه سال جاری میلادی ٨٦ درصد و در ماه فوریه این سال ٩٤ درصد بوده است.

دبیر کل اوپک اعلام کرد که فرآیند بازگشت توازن به بازار هم اکنون آغاز شده و سطح ذخیره سازی نفت خام رو به کاهش گذاشته است.

اللعیبی همچنین اعلام کرد: با وجود عزم عراق برای پایبندی ١٠٠ درصدی به توافق اوپک، این کشور تا پایان سال جاری میلادی قصد دارد ظرفیت تولید روزانه نفت خود را به پنج میلیون بشکه در روز برساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق به توافق کاهش عرضه پایبند باقی می ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..