تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف بهاری مدارس اردبیل را تعطیل کرد

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: برف و سرما در چهاردهمین روز از فروردین مدارس برخی شهرهای استان اردبیل را به تعطیلی کشاند.

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که روز دوشنبه به‌علت بارش برف و سرمای هوا مدارس نوبت صبح شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر و هیر در مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل است.

ارتفاع برف در این شهرها که از دیشب بارش آن آغاز شده به بیش از پنج سانتی‌متر و در ارتفاعات تا بیش از 10 سانتی‌متر نیز رسیده است.

دمای هوا نیز صبح روز دوشنبه درشهرستان‌های سرعین ۵ درجه زیر صفر، اردبیل، نیر و نمین ۴ درجه زیر صفر، خلخال و مشگین‌شهر ۳ درجه زیر صفر، کوثر صفر درجه، گرمی مغان یک درجه بالای صفر و بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان نیز ۴ درجه بالای صفر است.

هواشناسی استان اردبیل پیش‌بینی کرد که آسمان استان اردبیل امروز ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران بوده و از روز سه‌شنبه با خروج تدریجی سامانه سرد از استان، دمای هوا افزایش یابد.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف بهاری مدارس اردبیل را تعطیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..