تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 140 فیلم از 58 کشور جهان در جشنواره جهانی فجر

140 فیلم کوتاه و بلند از ۵۸ کشور جهان در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

به گزارش شمانیوز: در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۵۸ کشور با فیلم هایشان در جشنواره جهانی حضور دارند که از این میان کشور ایران با ۳۵ فیلم و فرانسه با ۱۷ فیلم بیشترین تعداد فیلم را در جشنواره دارند.
فرانسه با ۱۷ فیلم، اسپانیا، روسیه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و ترکیه با ۶ فیلم، امریکا، چین، لتونی و لهستان با ۴فیلم، جمهوری چک با ۳ فیلم، مصر، استونی، آرژانتین، بلغارستان، میانمار، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، قزاقستان، لتونی، مکزیک، رومانی، سوئد، سوئیس و بریتانیا با ۲ فیلم در جشنواره حاضرند.
کشورهای استرالیا، هلند، بلژیک، افغانستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، گرجستان، کرواسی، برزیل، کلمبیا، کامبوج، اکوادور، مولداوی، اندونزی، عراق، کانادا، اردن، فنلاند، مالزی، مغولستان، نیجریه، نروژ، پاکستان، پرو، فیلیپین، دانمارک، عربستان سعودی، سنگاپور، اوکراین و امارات با یک فیلم به سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر آمده اند.
البته برخی از فیلم ها محصول مشترک میان دو یا چند کشور هستند.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، یکم تا هشتم اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 140 فیلم از 58 کشور جهان در جشنواره جهانی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..