تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه سهام عدالت باز شد

بنابر اعلام قبلی سازمان خصوصی‌سازی؛

سامانه سهام عدالت باز شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه سهام عدالت که جهت بروزرسانی صورتحساب مشمولین از روز 30 اسفند 95 موقتاً از دسترس سهامداران خارج شده بود، از امروز (14 فروردین 96) دوباره در دسترس مشمولین قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مشمولین سهام عدالت از روزجاری دوباره می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی www.samanese.ir از صورتحساب سهام خود آگاهی پیدا کنند.

سامانه سهام عدالت از 16 اسفند سال گذشته در حالی آغاز بکار کرد که مشمولین با مراجعه به آن می‌توانند از میزان اقساط پرداخت شده و ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند و نسبت به پرداخت نقدی باقیمانده اقساط سهامشان اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه سهام عدالت باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..