تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار بیش از 375 هزار مددجو در مددسراهای تهران/ جمع آوری 198کودک متکدی از سطح پایتخت

استقرار بیش از 375 هزار مددجو در مددسراهای تهران/ جمع آوری 198کودک متکدی از سطح پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته حدود 4 هزار و 775 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی به سامانسراهای شهرداری تهران منتقل شده اند، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 358 زن به مددسرای لویزان و 3 هزار و 417 مرد به سامانسرای اسلامشهر منتقل و مطابق رای قضایی تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به تعداد مددجویان مستقر در مددسراهای تهران طی سال گذشته عنوان کرد: طبق آمارهای موجود در سال 95 بیش از 375 هزار مددجو در سامانسراها حضور پیدا کردند که از این تعداد 4 هزار و 229 خانم در مددسرای چیتگر و مابقی در مددسراهای مردان مستقر شدند.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اقدامات این سازمان در شب‌های سرد زمستان و پیش بینی مددسراهای سیار، تلاش شد تا از بروز هرگونه خطر احتمالی برای کارتن خواب ها از جمله مرگ ناشی از سرمازدگی جلوگیری شود.

قدیمی در پایان به اقدامات شهردار تهران در راستای جمع آوری کودکان متکدی در پایتخت پرداخت و گفت: با همکاری بهزیستی سال گذشته 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز یاسر و افسریه که تحت نظر سازمان بهزیستی هستند، معرفی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار بیش از 375 هزار مددجو در مددسراهای تهران/ جمع آوری 198کودک متکدی از سطح پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..