تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کره جنوبی، ژاپن و آمریکا برای مقابله با کره شمالی

به گزارش افکارنیوز،

 وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد کره جنوبی، ژاپن و آمریکا روز دوشنبه تمرین دریایی مشترکی را با هدف مقابله با تهدیدهای موشکی از زیردریایی‌های کره شمالی آغاز کردند.

این تمرین دریایی سه روزه با مشارکت بیش از 800 نیرو پس از آن آغاز شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز یکشنبه اعلام کرد اگر چین برای کمک به مقابله با کره شمالی تمایل نشان ندهد، واشنگتن آماده است تا به طور یکجانبه برای مقابله با برنامه هسته‌ای پیونگ‌یانگ وارد عمل شود.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد در این تمرین دریایی مشترک که در ساحل جنوبی کره جنوبی نزدیک ژاپن آغاز شد چند فروند ناوشکن، بالگرد و جنگ‌افزارهای ضدزیردریایی مشارکت دارند.

در این بیانیه آمده است هدف از این تمرین نظامی آمادگی برای واکنش موثر به تهدیدهای موشکی بالستیک کره شمالی است که از زیردریایی شلیک می‌شود.

افزایش آزمایش‍‌های موشکی کره شمالی طی چند ماه اخیر و همچنین انتشار گزارش‌هایی درمورد آمادگی این کشور برای انجام دادن ششمین آزمایش هسته‌ای خود باعث تشدید تنش‌ها در منطقه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کره جنوبی، ژاپن و آمریکا برای مقابله با کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..