تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکی هیلی: واشنگتن باید ایران را از معادله سوریه خارج نماید

به گزارش افکارنیوز،

 «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: «لازم است  مقامات واشنگتن با اعمال فشار بر ایران و روسیه، تهران را از این معادله [سوریه] خارج نمایند». هیلی در ادامه افزود: «لازم است که ما نفوذ ایران را در آنجا [سوریه] از بین ببریم».

وی همچنین گفت که مقامات واشنگتن می خواهند «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را به اتهام واهی استفاده از تسلیحات شیمیایی و کشتار ملت سوریه به پای میز محاکمه بکشانند.

این فرماندار سابق کارولینای جنوبی در مصاحبه روز گذشته خود با شبکه خبری «اِی بی سی» مدعی شد که مقامات واشنگتن به تلاشهای خود ادامه می دهند تا روسیه را متوجه خطری نمایند که از حفظ بشار اسد بر رأس قدرت ناشی می شود.

وی در ادامه ادعاهای واهی خود گفت که آمریکا خواهان برقراری مجدد ثبات در منطقه است.

نیکی هیلی همچنین مدعی شد: «اسد قصد کناره گیری [از قدرت] را ندارد، اما ما نیز نمی خواهیم که از انتقاد و منکوب ساختن او و بیان رفتار نادرستش با ملت سوریه و اینکه مردم کشور خود را کشته است[!] دست برداریم».

این نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد «بشار اسد» را مانعی بر سر راه صلح در سوریه و اولویت همیشگی آمریکا خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکی هیلی: واشنگتن باید ایران را از معادله سوریه خارج نماید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..