تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود ملکه زیبایی برزیل به زندگی کریس رونالدو! +عکس

ملکه زیبایی برزیل گفت که "کریستیانو رونالدو"، ستاره فوتبال پرتغال پس از یک مکالمه کوتاه در واتساپ، وی را برای شام دعوت کرده است.

ورود ملکه زیبایی برزیل به زندگی کریس رونالدو

ملکه زیبایی برزیل گفت که "کریستیانو رونالدو"، ستاره فوتبال پرتغال پس از یک مکالمه کوتاه در واتساپ، وی را برای شام دعوت کرده است.


به گزارش پایگاه خبری "اسکای نیوز عربی" روزنامه "سان" چاپ لندن نوشت "اریکا کانیلا" ادعا کرده است زمانی که برای فیلم برداری یک برنامه تلوزیونی در لیسبون به سر می برد، رونالدو خواستار ملاقات با وی شده بود.

کانیلا با اشاره به گفتگوهای خود با رونالدو از طریق پیام های واتساپ می گوید که این ستاره تیم رئال اسپانیا اصرار زیادی برای ملاقات با او داشته است.

 ورود ملکه زیبایی برزیل به زندگی کریس رونالدو

روزنامه "سان" پیام های دوستانه رونالدو و ملکه زیبایی برزیل را که از طریق واتساپ رد و بدل شده اند را به دست آورده است.

این ملکه زیبایی گفته است: "ملاقات با رونالدو برای من مثل یک رؤیا بود که به واقعیت رسید.. من همیشه او را دوست داشته ام."

در سال 2013 نیز یکی دیگر از شرکت کنندگان در مسابقه ملکه زیبایی برزیل به نام "اندرسا وراش"،  رونالدو را متهم کرده بود که به نامزد سابقش "ایرینا شایک" خیانت کرده است.

طرح چنین ادعاهایی بار دیگر زندگی خصوصی رونالدو را در کانون توجه قرار می دهد. گفتنی است رونالدو در اوایل سال 2017 اعلام کرده بود که با یک مدل اسپانیایی ارتباط برقرار کرده است.

العالم

اخبار مرتبط:

آیا نامزد جدید کریستیانو رونالدو این دختر است؟! +عکس

سردار آزمون در کنار کریس رونالدو! + عکس

وقتی پسر کریس رونالدو هم او را دست انداخت! + تصاویر

کریس رونالدو در جشن تولد 32 سالگی در کنار مادر و پسرش!+عکس

کریس رونالدو برای چهارمین بار فاتح توپ طلای 2016 شد + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود ملکه زیبایی برزیل به زندگی کریس رونالدو! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..