تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره ایرانی شاغل در هلند لو داد/ ایران می‌ماندم، می‌رفتم پرسپولیس!

ستاره ایرانی شاغل در هلند لو داد/ایران می‌ماندم ، می‌رفتم پرسپولیس!

ورزش > فوتبال ملی - علیرضا جهانبخش اگرچه در پگاه رشت فوتبال بازی کرده و تیم آبی‌پوش سکوی پرش او بوده اما اگر ایران می‌ماند پرسپولیسی می‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش ستاره سرشناس فوتبال ایران هم لو داد مثل سردار آزمون و گوچی اگر قرار بود در ایران بازی کند ، تمایلش به حضور پرسپولیس بوده است. او در این مصاحبه با سایت هلندی گفته بود:«اگر در ایران می ماندم ، به خاطر علاقه پدرم ، فوتبالم را ترجیح می دادم در پرسپولیس ادامه بدهم اما وقتی با الگوی فوتبالی ام مهدی مهدوی کیا هم مشورت کردم ، مجاب شدم بهتر است برای پیشرفت و ادامه فوتبالم ، اروپا را انتخاب کنم.»

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره ایرانی شاغل در هلند لو داد/ ایران می‌ماندم، می‌رفتم پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..