تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده‎هایی که کلینتون و ترامپ در مناظره‎های انتخاباتی فاش کردند+جزئیات

مناظره دوم دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون تا حدود زیادی به انتشار این ویدئو اختصاص یافت و علیرغم تلاش دو مجری برای کنترل این مناظره، بخش زیادی از زمان مناظره به بحث بر سر این ویدئو اختصاص یافت.

 پشت پرده‎هایی که کلینتون و ترامپ فاش کردند

«هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» نامزد دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مبارزات اتخاباتی بر سر مسائل مختلف جدال‌های لفظی زیادی با یکدیگر داشته و در مناظرات برگزار شده و سخنرانی‌ها نیز این دو رقیب یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار دادند. از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جا است، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد.

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال 2005 درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

این امر به یکی از موضوعات محوری در جدال‌های لفظی ترامپ و کلینتون تبدیل شد و ترامپ در دفاع از خود در برابر این رسوایی اعلام کرد که وی صرفا این کلمات را بر زبان آورده در حالیکه «بیل کلینتون» همسر رقیبش، مرتکب این اقدامات شده است.

مناظره دوم دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون تا حدود زیادی به انتشار این ویدئو اختصاص یافت و علیرغم تلاش دو مجری برای کنترل این مناظره، بخش زیادی از زمان مناظره به بحث بر سر این ویدئو اختصاص یافت.

هیلاری کلینتون اظهارات دونالد ترامپ در این ویدئو را نشان دهنده شخصیت واقعی وی عنوان کرد و ترامپ نیز در واکنش به این سخنان کلینتون، گفت: در تاریخ سیاسی آمریکا هیچ کس به اندازه بیل کلینتون از زنان سوء استفاده نکرده است.

این در حالی است که جدال بر سر این موضوع و رسوایی جنسی ترامپ در آخرین مناظره نیز مطرح شد و دو طرف در این مناظره نیز به حملات لفظی علیه یکدیگر پرداختند.

در این مناظره، کلینتون به بحث درباره ادعاهای مطرح شده علیه ترامپ پرداخت و گفت: زنانی آمده و آنچه را که ترامپ بر سر آن‌ها آورده اعلام کرده‌اند و ترامپ تصور می‌کند که تحقیر کردن زنان به او بزرگی می‌دهد، به این دلیل هم هست که کرامت آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

ترامپ در پاسخ گفت: از همسرم که اینجاست عذرخواهی می‌کنم، من هیچ‌کدام از این کارهایی را که می‌گویند انجام نداده‌ام. من هیچ‌کدام از این زن‌ها را نمی‌شناسم. تمام این‌ها ساختگی است و احتمالا به وسیله ستاد کلینتون مدیریت می‌شود.

از دیگر موضوعاتی که در دوران مبارزات انتخاباتی مطرح شد، ایمیل‌های کلینتون است که دو رقیب در این راستا نیز یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار دادند.

بازرس کل جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که حداقل 2 ایمیل کلینتون حاوی مطالب طبقه بندی و فوق محرمانه بوده و کلینتون به خاطر استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای رسمی طی سال های 2009 تا 2013 میلادی، با انتقادات شدیدی روبرو شد.

علاوه بر این ایمیل‌ های افشا شده افراد نزدیک به هیلاری کلینتون مانند «جان پودستا»، رئیس ستاد انتخابات او، حاکی است در دوره تصدی هیلاری کلینتون بر وزارت خارجه آمریکا، بنیاد کلینتون با این وزارتخانه ارتباطات نزدیکی داشته‌ است.

ترامپ در مورد موضوع ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون وی را هدف انتقادهای تند قرار داد و گفت: کلینتون به خاطر این امر باید به زندان می رفت.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده‎هایی که کلینتون و ترامپ در مناظره‎های انتخاباتی فاش کردند+جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..