تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عجیب دیپورت شدن احسان حدادی از جزیره کیش!

ماجرای عجیب دیپورت شدن احسان حدادی از جزیره کیش!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خبرهایی که در ایام نوروز چندان به چشم نیامد اتفاقی بود که برای احسان حدادی افتاد. او قرار بود برای یک دوره تمرینی چند روزی در جزیره کیش باشد اما وقتی می خواهد وارد زمین تمرینی اصلی کیش شود جلویش را می گیرند و اجازه ورود را به او نمی دهند.

حدادی در مقابل پستی تند در اینستاگرام می گذارد. روز ششم فروردین فدراسیون دومیدانی پس از نامه نگاری با مسئولان آن سالن ورزشی در کیش متوجه می شود که آن زمین زیر کشت قرار دارد و به همین سادگی به حدادی خبر می دهند.

نامه نگاری فدراسیونی ها کاری بود که قبل از عید باید انجام می شد اما مثل اینکه یادشان رفته بود!

منبع:جام جم

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عجیب دیپورت شدن احسان حدادی از جزیره کیش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..