تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هراز و چالوس سه ساعت زودتر دوطرفه شد/ آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها در ساعت پایانی ۱۳ نوروز ۹۶

هراز و چالوس سه ساعت زودتر دوطرفه شد/ آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها در ساعت پایانی ۱۳ نوروز ۹۶

جامعه > پلیس - پلیس راه راهور اعلام کرد: محدودیت تردد در جاده هزار و چالوس لغو شده و هم اکنون تردد در هر دو لاین این جاده‌ها برقرار شده است. با این حساب، چالوس و هراز بیش از سه ساعت پیش از زمان اعلام شده، دوطرفه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پليس راه راهور همچنین وضعيت جوي و ترافيكي ساعت ٢٣ يكشنبه ١٣ فروردين ۹۶ را اعلام كرد؛

بارش برف در جاده‌های استان اردبيل(اكثر محورها)، آذربايجان شرقي(آزادراه بستان آباد)، آذربايجان غربي(محور ماكو_چالدران) گزارش شده است.

در جاده های استان هاي آذربايجان غربي،خراسان رضوي، زنجان، سمنان، كرمان، مركزي، گلستان و گيلان (اكثر محورها)، استان قم (محور قم_تهران)، زنجان (محور زنجان_بيجار)، كردستان (محور مريوان) و خراسان شمالي (محور چمن بيد) باران می‌بارد.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوي آرام و ترافيكي روان دارند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هراز و چالوس سه ساعت زودتر دوطرفه شد/ آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها در ساعت پایانی ۱۳ نوروز ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..