تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض مسلمانان فرانسوی به تعطیلی مسجدی در شهر کلیشی

اعتراض مسلمانان فرانسوی به تعطیلی مسجدی در شهر کلیشی به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون خبرگزاری ای پی تی ان، صدها مسلمان در اعتراض به تعطیلی یک مسجد در مرکز شهر کلیشی در مقابل شهرداری کلیشی لاگارن تجمع کردند.

شهردار این شهر که در نزدیکی پاریس قرار دارد قصد دارد به جای این مسجد یک کتابخانه چند رسانه ای برای این شهر شصت هزار نفری تأسیس کند.

این مسجد در واقع در مالکیت شهرداری قرار دارد که با پایان یافتن قرارداد اجاره آن، مقامات قرارداد آن را تمدید نکردند. 

حمید کازد، رئیس اتحادیه انجمن های مسلمانان شهر کلیشی گفت: «ما در کلیشی دو مسجد داشتیم که شهردار در سپتامبر 2015 یکی از آنها را تعطیل کرد و به جای آن دو عمارت ساخت. او می خواهد در اینجا مسجد دوم را نیز تعطیل کند، اما او در اینجا راه حلی ارائه نکرده است. ما در اینجا در شهر کلیشی از یک مسجد به مسجد دیگر آواره می شویم. یک راه حل قطعی هنوز ارائه نشده است. درخواست ما امروز این است که شهردار به ما مکانی را اختصاص دهد تا مسجدی در آن با پول خود بسازیم و نه با پول مالیات دهندگان.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض مسلمانان فرانسوی به تعطیلی مسجدی در شهر کلیشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..