تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سفر به گلستان دشت بهشت را فراموش نکنید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛شهرستان مینودشت در شرق گلستان به لطف داشتن استعدادهای خدادادی و شرایط مساعد آب و هوایی و جغرافیایی دارای جاذبه‌ها و اماکن دیدنی بسیاری است و هر ساله با شروع نوروز مسافران و گردشگران زیادی برای بازدید از اماکن گردشگری به این شهرستان سفر می‌کنند.


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان درباره جاذبه‌های گردشگری این شهرستان گفت: شهرستان مینودشت دارای ۱۳ مقصد گردشگری است که از این تعداد ۱۲ مقصدآن مربوط به بخش مرکزی و ۱ مورد آن مربوط به بخش کوهسارات است.


فرمانی افزود: تنگه چهل چای که به بهشت معروف است، یکی از جاذبه‌های زیبای گردشگری این شهرستان است که با جنگل‌های انبوه و بهم فشرده‌ای که در دامنه کوه و بستر دره چهل چای قرار دارد.

در سفر به گلستان دشت بهشت را فراموش نکنید 


وی ادامه داد: مسیر این منطقه از ابتدای روستای ده ناعلاج قابل دسترسی است که گردشگران می‌توانند با خودرو به این جنگل دسترسی داشته باشند.


فرمانی اضافه کرد: یکی دیگر از مناطق گردشگری این شهرستان شهر تاریخی دشت حلقه در ۱۲ کیلومتری غرب مینودشت و در حاشیه روستایی به همین نام قرار گرفته که محوطه تاریخی - فرهنگی دشت حلقه مربوط به دوره اشکانیان است و در دوره ساسانی و اسلامی بازسازی شده است.

در سفر به گلستان دشت بهشت را فراموش نکنید
 


وی بیان کرد: چراغ تپه یک تپه طبیعی و دارای یک محیط تقریبا جنگلی در ۳ کیلومتری جنوب شرقی مینودشت واقع شده و از این محوطه استفاده گردشگری می‌شود.

در سفر به گلستان دشت بهشت را فراموش نکنید 


فرمانی گفت: برای بهره مندی بیشتر مردم از زیبائی‌های این منطقه امکان مناسب برای انجام برخی ورزشهای کوهستانی، پیاده روی و به ویژه یک سایت مناسب پرواز با پاداگلایر هم فراهم شده است.


آبشار لولوم، منطقه گردشگری آق چشمه مینودشت، آبشارحسینا، غار و چشمه گرو دوزین، منطقه گردشگری باقرآباد، روستای گردشگری قلعه قافه، روستای گردشگری ساسنگ، موزه بازگیر و موزه مردم شناسی و باستان شناسی از دیگر مناطق گردشگری شهرستان مینودشت است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سفر به گلستان دشت بهشت را فراموش نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..