تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقف یک باب منزل مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1396/01/12 شناسه خبر: 1074106

همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری یک باب منزل مسکونی با نیت قرآنی در شهرستان بویین‌زهرا وقف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با  اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان قزوین اظهار کرد: این طرح هر ساله در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با هدف ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود. 


وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مسافران و زائران نوروزی است، ادامه داد: در 90 امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین برنامه‌های ویژه و مطلوبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌شود که از جمله آنان برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، نماز جماعت و غیره برگزار می‌شود. 

این مسئول بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری در استان، ایجاد فضا و آرامش معنوی در اماکن مذهبی است تا زائران و مسافران در این فضاها به آرامش واقعی برسند. 

عادل در ادامه با اشاره به لزوم ترویج سنت حسنه وقف در جامعه اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، یک باب منزل مسکونی به متراژ 250 مترمربع در سعیدآباد شهرستان بویین‌زهرا به ارزش یک میلیارد ریال با نیت قرآنی توسط سیداسماعیل توکلی در دهم فروردین ماه سال جاری وقف شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقف یک باب منزل مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..