تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای کوبیدن قرآن بر سر قاضی پرونده و تکذیب عضو شورای شهر قزوین

ساعت: 12:40 منتشر شده در مورخ: 1396/01/12 شناسه خبر: 1073913

صبح قزوین از ماجرای کوبیدن قرآن بر سر قاضی پرونده و تکذیب عضو شورای شهر قزوین گزارش می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ چند روزی است که یکی از اسناد قضایی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که طبق آن یکی از اعضای فعلی شورای شهر قزوین در ماجرای رسیدگی به پرونده در دادگاه، قرآن کریم را روی سر قاضی پرونده کوبیده است. 


انتشار سریع این مطلب به همراه سند قضایی و شکایت قاضی پرونده از این عضو فعلی شورای شهر در شبکه‌های مجازی عاملی شد که در جهت بررسی صحت و سقم آن به سراغ شاکی پرونده و عضو فعلی شورای شهر برویم و جویای اصل ماجرا شویم. 

شاکی این پرونده این عضو شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره موضوع این پرونده اظهار  کرد: این عضو شورای شهر و همسرشان چندسالی بود که به برادر من بدهی داشتند پس از مدت‌ها که برای مطالبه اقدام کردیم؛ آنها محکوم شدند اما از حوزه کیفری اقدام کردند و برادرم به 2 سال حبس محکوم شد. 

وی افزود: پرونده ما به دیوان عدالت اداری کشور ارجاع داده شد و رأی به بی گناهی برادرم و خودم و مادرم صادر شد و چند روز پس از اعلام حکم، این عضو شورای شهر در دادگاه قزوین حاضر شد و شروع به توهین به قاضی پرونده کرده بود و به گفته قاضی و شاهدان پرونده قرآن را بر سر قاضی کوبیده بود. 

این شاکی پرونده تصریح کرد: اسناد و کیفرخواست این عضو شورای شهر موجود است و این خانم با قرار کفالت آزاد است، چرا باید کسی که به مقدسات و قاضی قضایی توهین می‌کند دوباره برای دوره جدید شورای شهر کاندیدا شود؟ 

وی گفت: این موضوع برای چندماه پیش است و تا به امروز قسمتی از بدهی ما پرداخت شده و هنوز مابقی آن پرداخت نشده است و دادگاه ما ادامه دارد. 

این اسناد در شبکه‌های مجازی منتشر شده است:


برای جویاشدن از صحت صبحت‌های شاکی پرونده به سراغ این عضو فعلی شورای شهر قزوین رفتیم. 


شهلا عطایی رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین که نامش در این سند قضایی به عنوان شخصی که اقدام به توهین به مقدسات کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزویناظهار کرد: طبق تجارب گذشته ما شاهد این موضوع هستیم که در دوارن نزدیک به انتخابات تهمت و افترا به عنوان ابزاری به منظور تخریب رقبا و کسب وجه رای آوری برای افراد مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه قانونگذار پیش بینی‌های لازم را برای برخورد با چنین افرادی لحاظ نموده است و من با جدیت کامل عاملان انتشار این موضوعات را از طریق مراجع قضایی پیگیری و با آنها برخورد می‌کنم. 

این عضو شورای شهر تصریح کرد: این اسناد منتشر شده درباره کوبیدن قرآن بر سر قاضی پرونده افتراست و آن را تکذیب می‌کنم. 

پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین در راستای روشنگری این موضوع اقدام به تهیه این گزارش کرده است و امیدواریم مسئولان دادگستری قزوین نیز در جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی درباره این موضوع داشته باشند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای کوبیدن قرآن بر سر قاضی پرونده و تکذیب عضو شورای شهر قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..