تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنوب آذربایجان غربی، فرزند ناتنی استان است/ چهار سال نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب هستم

ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1396/01/12 شناسه خبر: 1074171

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در آذربایجان غربی، ما فرزند ناتنی استان هستیم در حالی که شمال استان برخوردارتر است و من این را به استاندار هم گفته ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، همایون هاشمی در دیدار با روسای هیئت های ورزشی میاندوآب و بررسی مشکلات هیئت ها با بیان اینکه باید برای ایجاد نشاط و توسعه ورزش همگانی گام برداریم، اظهار کرد: روح جوانمردی و افتادگی در ورزش حاکم است و باید این روحیه را در روابط اجتماعی نیز تقویت کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه جنوب استان چرا باید اینگونه باشد، افزود: متاسفانه در آذربایجان غربی، ما فرزند ناتنی استان هستیم در حالی که شمال استان برخوردارتر بوده و من این را به استاندار هم گفته ام.

وی گفت: ۳۰ سال گذشته هرچه که بوده، گذشته است و من اکنون برای آواربرداری نیامده ام و اولویت ما توسعه محور است و باید تغییر اساسی ایجاد کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه تاکید بر اینکه باید به امر ورزش توجه و بهای بیشتری بدهیم، تصریح کرد: در این بین هم بنده و هم هیئت های ورزشی وظایفی را بر عهده داریم که باید به نحو احسن به آنها عمل کنیم تا با مشارکت یکدیگر و با همدلی و اتحاد مشکلات را حل کرده و کارها را به پیش ببریم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس هم چنین با اشاره به اینکه بنده نماینده هر سه شهرستان هستم، افزود: تفکیک حوزه های انتخابیه بعد از انتخابات انجام گرفته که در این مورد شائبه هایی ایجاد شد و مردم قبل از تفکیک در هر سه شهرستان به بنده رای داده اند و چهار سال ما را نماینده انتخاب کرده اند و اکنون فصل همیاری است و نه فصل انتخابات.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنوب آذربایجان غربی، فرزند ناتنی استان است/ چهار سال نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..