تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت جهادی ازالزامات تحقق شعار سال است

ساعت: 16:59 منتشر شده در مورخ: 1396/01/12 شناسه خبر: 1074147

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مدیریت جهادی توسط مسئولان است و یکی از شاخصه های مدیریت جهادی نیز تلاش شبانه روزی و مستمر است نه بصورت کار تشریفاتی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو شعار امسال را که اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است را سرلوحه کار مسولان عنوان کرد و گفت: این نامگذاری ها در پی اشراف واقع بینانه ای است که رهبر معظم انقلاب نسبت به جامعه ما دارند.

وی افزود: در ایام اتنخابات بنده و سایر نمایندگان دیگر وقتی به جاهای مختلف استان سرکشی می کردیم و اکنون نیز این روند را ادامه می دهیم مهمترین مشکل موجود در کشور که همه بدون استثنا به آن اذعان داریم بعد از مشکلات فرهنگی مشکل اشتغال است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اما آنچه که بسیار حائز اهمیت است وجود فارغ التحصیلانی است که با مدارج علمی بالا متاسفانه بیکار هستند.

حجت الاسلام دیرباز بخشی از مشکلات موجود در این زمینه را مربوط به سیاست های غلط نظام آموزشی دانست و گفت: چراکه با نگاهی به سیستم آموزشی کشور می توان دریافت که آموزش ها بگونه ای است که فقط تخصص در امور نظری مدنظر می باشد.

وی اظهار داشت: در حالی که در کنار تخصص در امور نظری ، تخصص در مهارت های حرفه ای هم جز ضروریات است .

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری  افزود: با این شرایط و وضع موجود اقتصادی یکی دیگر از مشکلات کشور واردات کالاهای قاچاق می باشد که این موضوع نیز مزید بر علت مشکل بیکاری است.

حجت الاسلام دیرباز گفت: با این حال همانطوری که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند کشور ایران کشوری است که متخصصین جوان و کارآمد بسیاری دارد و دولت نیز بایستی با فراهم کردن زمینه های کار و تولید از این ظرفیت موجود برای پیشرفت کشور استفاده نماید و البته این باور هم که همه انتظار پشت میز نشینی و کار دولتی داشته باشند نیز توقع بجایی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از این رو آنچه تصور می شود در خصوص ارزیابی عملکرد دولت در این زمینه ها این است که دولت عزم برای بهبود شرایط داشته اما از تمام ظرفیت و توانایی خود استفاده نکرده است و هم اینک نیز آنچه که توقع مقام معظم رهبری و مردم است مدیریت جهادی است و یکی از شاخصه های مدیریت جهادی نیز تلاش شبانه روزی و مستمر است نه بصورت کار تشریفاتی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت جهادی ازالزامات تحقق شعار سال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..