تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان مشکلات محرومین را نادیده می گیرند / مدیران استان گیلان از مناعت طبع مردم سوء استفاده می کنند

ساعت: 20:21 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074394

دبیر جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی گیلان گفت: مدیران استانی بجای حل مشکلات استان از مناعت طبع محرومین سواستفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، نظر علی علیزاده دبیر و سخنگوی جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی گیلان در همایش گفتمان انقلاب اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به مهدی بذرپاش از اعضای اصلی جبهه مردمی در کشور اظهار داشت: توسعه ی کانون های مختلف در جبهه با هدف توسعه و حضور تمام نیروهای انقلابی در جبهه است.

وی تصریح کرد: این گونه می توانیم جمع وسیع تری را شناسایی کنیم و هفت نفر هیئت رئیسه ی کانون را انتخاب کنیم.

دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیگیری عمومی برای تشکیل کانون ها، بصورت استانی انجام می شود گفت: این کانون ها در همه ی شهرستان ها شکل میگیرد.

علیزاده با اشاره به اینکه این کار جدیدی است که در حال انجام است افزود: تمام تلاش بر این است که در نهایت به یک کاندیدای واحد برسیم.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه آنچه در صحنه ی اجرایی کشور جریان دارد برای انقلاب قابل تحمل نیست اذعان کرد: آسیبی که امروز به آرمان های انقلاب و بدنه ی نظام زده می شود برای بچه های انقلاب  قابل تحمل نیست.

وی هدف جبهه را ایجاد یک حکومت اسلامی و پیشبرد آرمان های امام دانست و یادآور شد: امروز محرومیتی که در این فضا وجود دارد واقعیتی است که با همه ی وجود می بینم و در این استان هم وجود دارد و بخش زیادی از مردم گیلان گرفتار این محرومیت ها هستند و مدیران استانی از مناعت طبع مردم سوءاستفاده می کنند.

علیزاده مردم گیلان را عاشق ولایت و نمونه ی بارز آن را شهدای مدافع حرم گیلانی دانست و افزود: شاهدش هم حماسه ی ۸دی بود که رهبر انقلاب مردم گیلان را هشیار خواندند و از گیلانیان تقدیر کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان مشکلات محرومین را نادیده می گیرند / مدیران استان گیلان از مناعت طبع مردم سوء استفاده می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..