تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت ۲۲ ایرانی توسط عناصر ضد انقلاب / اسامی شهدای ترور ۱۳ فروردین

ساعت: 20:21 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074395

۱۳ فروردین ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۲ ایرانی در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۷۰ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، ۱۳ فروردین ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۲ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۷۰ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

میرزا محمد حسینی معصوم ۲۰ مهر ماه ۱۳۳۵ در استان خراسان متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۵۸ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد احمدی یکم دی ماه ۱۳۴۶ متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۵۹ در کهنوج توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

براخاص آیینه دهم فروردین ماه ۱۳۳۰ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۵۹ در کامیاران در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عیسی مظلومی نژاد دوم تیر ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۵۹ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قاسم حاجی آبادی یکم اسفند ماه ۱۳۴۲ متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۰ در میدان بهارستان تهران توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

سید ابراهیم موسوی ۲۱ مهر ماه ۱۳۳۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۱ در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شیخ صدیق موسوی ۲۴ اسفند ماه ۱۳۲۷ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۱ در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نادر سیفی یکم آبان ماه ۱۳۳۸ در استان همدان متولد شد و ۱۳ مهر ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مسعود فرهادپور یکم مهر ماه ۱۳۳۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۲ در بوکان در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خسرو محمدی در سال ۱۳۴۱ در استان تهران متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غلامرضا جان قربان ۵ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۲ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد دهبگری دوم مهر ماه ۱۳۰۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۲ در اثر شکنجه عوامل ضد انقلاب گروهک دموکرات به شهادت رسید.

ذبیح الله کمانی یکم اسفند ماه ۱۳۴۳ در استان مرکزی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۳ در قصر شیرین در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غفار رستمی دوم خرداد ماه ۱۳۰۷ در استان کردستان متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۳ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی عبدی اسکندر یکم اسفند ماه ۱۳۴۵ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۳ در اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شهریار قلی یار ۱۰ مهر ماه ۱۳۴۳ در استان گلستان متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۳ در سنندج در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خالد حسنی ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۴۲ در استان کردستان متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه توسط گروهک کوموله به شهادت رسید.

مرتضی رجبی یکم مرداد ماه ۱۳۴۳ در استان مرکزی متولد شد و ۱۳ فررودین ماه ۱۳۶۴ در سردشت در حالی که سرباز وظیفه بود در یک بمب گذاری به شهادت رسید.

ابوالحسن کریمی ۹ مرداد ماه ۱۳۲۷ در استان گیلان متولد شد و ۱۳ فررودین ماه ۱۳۶۵ در حالی که طلبه و فرماندار لاهیجان بود در جنب مسجد گلشاهی این شهر توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

مرتضی رجبی یکم مرداد ماه ۱۳۴۳ متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۶۸ در محور سردشت سقز توسط گروهک دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

حسن کمنانی ۱۸ خرداد ماه ۱۳۴۹ در استان مرکزی متولد شد و ۱۳ فروردین ماه ۱۳۷۰ در قصر شیرین در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی اصغر هاشمی یکم بهمن ماه ۱۳۴۵ در استان مرکزی متولد شد ۱۳ فروردین ماه ۱۳۷۰ در قصر شیرین در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت ۲۲ ایرانی توسط عناصر ضد انقلاب / اسامی شهدای ترور ۱۳ فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..