تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم رضوانشهر سیزده بدر را در دامن طبیعت همراه با باران گذراندند+تصاویر

ساعت: 20:21 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074415

مردم شهرستان رضوانشهر روز سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت را با شادابی و طراوت بهار در زیر باران در دامن طبیعت گذراندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی رضوان خبر: سیزده به در» حسن ختامى بر «جشن ها و آیین هاى نوروزى» است که در آن هم به بدرقه نوروز رفته و هم نحسى سیزده را با ترک شهر و سپردن خود به دامن طبیعت که همواره مورد احترام و ستایش ایرانیان بوده، به در مى کنند!

مردم شهرستان رضوانشهر در سیزدهمین روز از بهار طبیعت، به دامن دشت ها ، کوهها ، تفرجگاه ناودار رفته تا آخرین روز از تعطیلات سال جدید را در کنار یکدیگر به شادی سپری کنند.
امسال درمقایسه با سالهای گذشته و با توجه به هوای بارانی جمیت زیادی به تفرجگاه این شهرستان امده بودند.
در این میان حرکت خودروهای سبک و سنگین که بر سقف آن ، سبزه ها نهاده شده ، استقرار میهمانان نوروزی و مردم بومی در مناطق گردشگری و نیز طنین موسیقی سنتی از طریق بلندگو خودروها در مناطق، حال و هوای خاصی به این شهرستان بخشیده است.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم رضوانشهر سیزده بدر را در دامن طبیعت همراه با باران گذراندند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..