تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از 120 تن اقلام تنظیم بازار شب عید در شهرستان رامیان

ساعت: 12:03 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074293

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید 124 تن برنج، شکر، مرغ منجمد، سیب و پرتقال در شهرستان رامیان با قیمت مصوب توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار در نوروز 96 گفت: با همکاری ادارات در زمان های مقرر و با برگزاری سه جلسه تنظیم بازار با هماهنگی واحد برنامه و بودجه در سطح شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: تنظیم بازار در نوروز سال 96 با همکاری ستاد، این سازمان، اقلامی از قبیل 50 تن برنج، 30 تن شکر، 27 تن پرتقال، 15 تن سیب درختی و گوشت مرغ منجمد به میزان 2 تن در سطح شهرستان بین خانوار ها توزیع شد.

رجبلو افزود: برنج به قیمت 3 هزار و 800 تومان، شکر با قیمت 2 هزار و 800 تومان، مرغ منجمد به قیمت مصوب و کیلویی 5 هزار و 850 تومان، پرتقال و سیب برای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان در نظر گرفته شده بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان تصریح کرد: در طی سال و در ایام ماه مبارک رمضان 10 تن شکر با هدف تعادل و تنظیم بازار در بین خانوارهای شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از 120 تن اقلام تنظیم بازار شب عید در شهرستان رامیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..