تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای توسط یکی از سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد/ بزودی گچساران با تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی از کهگیلویه و بویراحمد جدا خواهد شد!!

ساعت: 20:09 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074269

یکی از سایت های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی عید نوروز سوء استفاده کرده و با حاشیه سازی و ایجاد اختلافات منطقه بر طبل جدا شدن شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برنامه ریزی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، استان کهگیلویه و بویر احمد سرزمینى کوهستانى و  از دو اقلیم سردسیری و گرمسیری تشکیل شده است که ناحیه گرمسیرى در قسمت جنوب و غرب استان مانند شهرستان گچساران، باشت، کهگیلویه و لنده و چرام و بهمئی تشکیل شده است و ناحیه سردسیری این استان نیز شاما حوزه جغرافیایی شهرستان بویراحمد و دنا است.

این استان هشت شهرستان دارد که سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند که شهرستان گچساران و باشت به نمایندگی آقای غلام رضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی و بویراحمد و دنا به نمایندگی غلام محمد زارعی و چهار شهرستان بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه به نمایندگی عدل هاشمی پور در حال فعالیت هستند.

چند سالی است که تعدادی از منفعت طلبان با حاشیه سازی در استان بر طبل اختلافات منطقه ای می کوبند که در سالهای گذشته با مطرح کردن تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال این کار بودند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و شخص آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی(حفظ الله تعالی) این توطئه در نطفه خنثی شد.

تعدادی عنوان می کنند که با توجه به اینکه نام استان کهگیلویه و بویراحمد تنها دو شهرستان "کهگیلویه" و "بویراحمد" را نشان می دهد و نامی از سایر شهرستانها در این نام وجود ندارد باید نام استان تغییر کند و یا شهرستان ما از استان جدا شود.

در ادوار گذشته نیز برخی از افراد منفعت طلب که فقط به دنبال  ایجاد اختلافات منطقه ای هستند با عنوان جدایی دو شهرستان گچساران و بهمئی از استان کهگلویه وبویراحمد به دنبال این خواسته ها بودند که نتوانستند به خواسته های خود برسند.

در سال گذشته نیز برخی افراد و مسئولین هم استانی، تغییر نام استان را عنوان کردند که تمامی مسئولان عالی رتبه استان و حتی نمایندگان مجلس این تغییر نام را غلط عنوان کردند و حتی نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: که به جای این گونه حاشیه سازی ها به فکر حل مشکلات مردم باشید.

این استان دارای ثروت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف است اما متاسفانه در کشور رتبه اول بیکاری و توسعه نیافتگی را به خود اختصاص داده است و علت اصلی این مورد حاشیه سازی تعدادی از مسئولان به کمک تعدادی از رسانه های محلی است که به دنبال ایجاد اختلافات منطقه ای هستند که مردم باید کاملا هوشیار باشند.

حال در روز 12 فروردین ماه سال 1396 یکی از رسانه های محلی، خبری مبنی بر اینکه شهرستان گچساران در منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفته در سال های آینده از کهگیلویه و بویراحمد جدا می شود و عنوان کرده که این کار توسط اقای تاجگردون انجام شده است حال باید دید این مسئله توسط آقای نماینده واقعیت دارد یا خیر؟

اگر این مسئله واقعیت ندارد ضرورت دارد که وی در این باره شفاف سازی کند.

عین مطلب این رسانه گمنام محلی کهگیلویه و بویراحمد در زیر آمده است:

"گفتنی است در تصویب این ماده نباید از نقش پر رنگ و زیرگی غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس براحتی عبور کرد. شخصیتی که تمام هم و غم خود را در سال های اخیر در راه آبادانی شهرستان گچساران و باشت گذاشته است و بزودی با تبدیل گچساران به منطقه ویژه اقتصادی عملا مستقل از کهگیلویه و بویراحمد در خواهد آمد و از زیر سایه مرکز استان تا حدودی خارج خواهد شد."

حال ضرورت دارد مسئولان استانی به خصوص دستگاههای نظارتی همانند قوه محترم قضاییه و اداره ارشاد اسلامی این گونه رسانه ها را که دنبال تفرقه و اختلافات منطقه ای و طایفه ای هستند شناسایی کنند و با آنها برخورد لازم را انجام دهند.

باید دید تاجگردون، نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت در این زمینه چه واکنشی نشان می دهد؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای توسط یکی از سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد/ بزودی گچساران با تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی از کهگیلویه و بویراحمد جدا خواهد شد!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..