تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزده بدر سرعین زیر برف ماند+عکس

ساعت: 17:23 منتشر شده در مورخ: 1396/01/13 شناسه خبر: 1074386

بارش برف که از دیشب آغاز شده است مردم سرعین را از رفتن به دامن طبیعت منصرف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،پیرو پیش‌بینی‌های انجام شده سامانه سرد و بارشی از عصر دیروز استان را تحت تاثیر قرار داده و بارشها در بسیاری از مناطق استان آغاز شده و تا امروز به صورت متناوب ادامه دارند.

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که این سامانه سرد و بارشی تا روز دوشنبه در سطح استان فعال بوده و به صورت متناوب در اغلب مناطق استان شاهد بارش باران و برف و تداوم هوای سرد خواهیم بود.

با توجه وضعیت موجود هوا مردم شهرستان سرعین  و  دیگر  اردبیلی ها "سیزده" را در خانه هایشان بِدَر خواهند کرد .

هم اکنون دمای هوا در سرعین منفی 1 درجه و سردترین شهر استان اردبیل است.

البته عاشقان اب های گرم به ویژه گاومیش گلی در این روز از این موهبت طبیعی الهی در حال استفاده هستند.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه مسافران نوروزی به آبگرم سنتی گاومیش گلی مراجعه بیشتری داشته اند،گفت:در تعطیلات نوروزی بیشترین بازدید مسافران نوروزی سرعین از آب‌های گرم معدنی این شهرستان است.

وی در خصوص تمهیدات روز ۱۳ فرودین ماه نیز اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی حاکم پیش‌بینی می‌شود ترافیک سفرها در این روز چندان افزایشی نداشته باشد.

ناصری افزود: با این وجود تمهیدات لازم برای شرایط بحرانی از جمله بارش برف و اسکان اضطراری مسافران اندیشیده شده است.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزده بدر سرعین زیر برف ماند+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..