تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مستند های جنجالی را ادامه می دهیم / بازخورد های برنامه فراتر از انتظار بود

سید حسین میری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» در خصوص ادامه تولید و پخش این برنامه در سال جدید در گفتگو با رجانیوز گفت: ان‌شاءالله از نیمه شعبان می‌خواهیم تغییرات عمده‌ای برای جذاب‌تر شدن و اثرگذاری بیشتر در برنامه ایجاد کنیم که مثلاً دکور و فضای گفتگو و آیتم هاست. قدری در محتوای بحث‌ها تغییراتی ایجاد و مستندها را کمی جنجالی‌تر انتخاب می‌کنیم.


وی در خصوص تعامل بیشتر مخاطب با این برنامه در سال جدید افزود: یکی از آیتم‌هایی که می‌خواهیم اضافه کنیم ارتباط با مخاطب است، چون خودمان فراتر از انتظارمان از مخاطب پیامک و اثرگذاری دریافت کرده‌ایم. این رقم و بازخورد از سوی مخاطب برای شبکه‌ای مثل مستند خیلی خوب است. به خاطر همین باید با مخاطب ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنیم.


میری در خاتمه با اشاره به جنس مستند های پخش شده در این برنامه گفت: تلویزیون خیلی از این مستندها را در حالت عادی پخش نمی‌کند اما شبکه دست ما را باز گذاشته است تا مستندهای این‌چنینی را پخش کنیم. مستندهایی که حتی اگر پخش شوند سر و صدا و جنجال به پا می‌کنند. تلاش داریم این روند به قوت ادامه پیدا کند.

 

گفتنی است برنامه «به اضافه مستند» با هدف پخش و بررسی مستندهایی که به دلایلی تاکنون از تلویزیون پخش نشده اند از اواخر دی ماه سال گذشته در شبکه مستند به روی آنتن رفت.
 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مستند های جنجالی را ادامه می دهیم / بازخورد های برنامه فراتر از انتظار بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..