تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات علت آتش سوزی خودروی جاسم کرار در تبریز

جزئیات علت آتش سوزی خودروی جاسم کرار در تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسن مطلبی،در مورد حادثه آتش‌سوزی در پارکینگ منزل جاسم کرار اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناسانِ علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی تبریز، خودروی بازیکن تراکتورسازی به علت مشکل پیش‌آمده در سیستم لنت ترمزها و انتقال حرارت فیزیکی از این ناحیه به لاستیک‌ها و نهایتاً بدنه خودرو، اتومبیل دچار حریق شده است.

وی در مورد صدمات مالی و جانی این حادثه نیز گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه خودرو در پارکینگ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شده و کسی در آن محوطه حضور نداشته آسیب جانی نداشتیم. همچنین با توجه به کند سوزی که اتومبیل داشته، داخل خودرو آسیب زیادی ندیده است و تنها قسمت‌های بیرونی خودرو دچار آتش‌سوزی شده است.

مُطلبی در رابطه با حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه نیز گفت: نیروهای ما به‌محض اطلاع از آتش‌سوزی، به محل حادثه اعزام شدند اما با توجه به اینکه شدت حریق زیاد بوده، قسمت‌های بیرونی خودرو سوخته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات علت آتش سوزی خودروی جاسم کرار در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..