تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند

همچنین خانواده هایی از مشکلات مالی و اقتصادی و بیماری هایی مانند سرطان رنج می برند و کمتر کسی به فکر آنها می باشد ، اما حدود 8 سال پیش تعدادی از خانواده های نهاوند با نیت خیرخواهانه اقدام به تشکیل گروه و کمپینی کردند که امروز بیش از 2 هزار و 600 عضو فعال دارد که با کوچکترین فراخوانی به داد مشکلات اجتماعی مردم و طبیعت می رسند.

کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند

محمدرضا شهبازی مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت و کمک به بیماران سرطانی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در  نهاوند گفت: کمپین مردمی پاکسازان طبیعت نهاوند که تاکنون بیش از 2 هزار و 600 نفر عضو دارد و همه آنها از حامیان محیط زیست، طبیعت و کودکان سرطانی  و افراد بی بضاعت هستند ، قرار است امروز تمامی مکان های گردشگری و  مسیر جاده‌های تردد مسافران نهاوند و فیروزان را از وجود زباله  پاکسازی کنند.

کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند

این مقام مسئول گفت: گروه 2 هزار و 600 نفری پاکسازان محیط زیست و طبیعت که 8 سال است به مجموعه‌ای خیریه برای کمک به افراد سرطانی و حامی بیماران خاص تبدیل شده، امروز مکان های گردشگری و اطراف جاده ها را از وجود زباله پاکسازی می کنند.

وی گفت: این کمپین فقط برای کمک به محیط زیست و طبیعت و همچنین حمایت از بیماران سرطانی تشکیل شده  که در ایام اربعین سال گذشته نیز با توجه به پذیرایی دو موکب شهر فیروزان و نهاوند از زائران و مسافرانی که در مسیر نهاوند به عتبات عالیات تردد می‌کنند برای حفظ محیط زیست و طبیعت و همچنین سلامت مردم و زائران ، تمامی مسیر را از زباله پاکسازی کردند.

کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند

مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت و محیط زیست از زباله افزود: این گروه در سال‌های اخیر به جزء انجام کارهای پاکسازی طبیعت شهر و روستاهای نهاوند ، با فروش غذا و گل‌های تزیئنی به کمک افراد نیازمند و بیماران سرطانی شتافت که مورد استقبال خیرین نیز قرار گرفت.

وی بیان کرد: این گروه در بیشتر فعالیت‌های عمومی شهرستان مانند درختکاری پاکسازی سراب و کوه و جنگل‌های نهاوند از زباله و پاکسازی اطراف و حاشیه شهرستان فعالیت چشمگیری دارد و در اسفند ماه سال گذشته نیز 800 نهال در حاشیه بلوار خلیج فار نهاوند کاشتند.

شهبازی عنوان کرد: در این گروه خانوادگی و دوستانه که از تمام اقشار جامعه که شامل هنرمندان، پزشک، مهندس، کارگر، خبرنگار، استاد دانشگاه، کشاورز می باشند حضوری فعال دارند که بدون جناح بندی سیاسی با یک فراخوان کوه جنگل و شهر و روستاها و محیط زیست را پاکیزه می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور به منظور کمک به شهرداری و دهیاری‌ها و گسترش فضای سبز مجمع خیرین پارک‌ساز در نهاوند ، پس از اخذ مجوزهای لازم تشکیل شد.

کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند

شهبازی تصریح کرد: سال گذشته به منظور حمایت از افراد بی بضاعت و بیماران سرطانی جشنواره 2 هزار نفری پخت غذا به نفع آنها در نهاوند برگزار شد و در ایام عید تمامی در آمد این جشنواره جهت تهیه سبد کالا و هزینه درمان به این گروه از جامعه پرداخت شد.

وی گفت: این جشنواره همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با عنوان نخستین  و بزرگترین جشنواره 2 هزار نفری پخت انواع غذاهای گرم و سنتی همچنین شیرینی و صنایع‌ دستی مخصوص خانواده‌ها با هدف فروش و کمک به بیماران و کودکان سرطانی و افراد بی بضاعت در نهاوند برگزار شد.

شهبازی افزود: بیش از 2 هزار نفر از مردم و خانواده‌های نهاوندی در یک‌ هوای سرد دور هم جمع شدند و در کمتر از یک ساعت همه مواد غذایی، شیرینی‌ها، صنایع‌دستی و ... را برای کمک به بیماران سرطانی خریداری کردند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این انجمن خیریه اجرای برنامه‌های نشاط‌ آور سالم و سنتی و دعوت خانواده‌ها به دور هم بودن مانند قدیم است ، از دیگر برنامه‌ها کمک کردن به کودکان بیمار و سرطانی بدون احساس ترحم است البته در نوروز امسال افراد خیر کمپین 150 سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

شهبازی با اشاره به پخت 70 کیلو آش محلی «ورکواز» نهاوند به وسیله خیران این انجمن در دو سالگذشته نیز تصریح کرد: بیشتر اعضای این انجمن که از خیران نهاوندی هستند با مشارکت 50 نفر، 70 کیلوگرم آش محلی ورکواز را برای 700 نفر آماده کردند و تمامی هزینه را صرف بیماران سرطانی کردند.

مدیر سازمان مردم نهاد پاکسازی طبیعت نهاوند اظهار داشت: برای کمپین و گروه ما فرقی نمی کند هوا صاف باشد یا بارانی ما فقط وظیفه خودمان در قبال طبیعت و بیماران سرطانی و افراد بی بضاعت را انجام می دهیم و امروز نیز به پاکسازی طبیعت می پردازیم.

گزارش از حسین سهرابی

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین بیش از 2 هزار نفری نهاوند ، طبیعت را پاکسازی می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..